Informacja o cookies na tej stronie

Strona beko.com.pl wykorzystuje pliki cookie ("ciasteczka") w celu zapewnienia dostępu do treści (więcej informacji).
Zmiana ustawień dotyczących przechowywania ciasteczek możliwa jest bezpośrednio z poziomu Twojej przeglądarki.

Zamknij
Beko

Ważne informacje na temat bezpieczeństwa suszarek do ubrań Beko DCU 7330 i DCU 7430

Nasza firma, jako trzeci co do wielkości producent sprzętu gospodarstwa domowego w Europie, zwraca szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich produktów. Posiadając ponad pięćdziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji sprzętu gospodarstwa domowego, zapewniamy testy naszych produktów przez niezależne instytucje badawcze na poziomie krajowym i międzynarodowym. Nasze produkty wprowadzane są na rynek po potwierdzeniu ich zgodności ze wszystkimi standardami bezpieczeństwa, a każdy nasz produkt jest produkowany zgodnie ze wszystkimi obecnymi standardami bezpieczeństwa obowiązującymi w UE.

Wszystkie procesy i procedury testowania naszych produktów zostały zaudytowane i zatwierdzone przez niezależne akredytowane instytuty badawcze.

Bezpieczeństwo Konsumenta jest zawsze naszym priorytetem. W związku z powyższym, wszystkie nasze produkty, projektowane są z dużą rezerwą w porównaniu do międzynarodowych standardów bezpieczeństwa. Korzystamy również z każdej sposobności, aby doskonalić nasze produkty w celu zapewniania ich jak najwyższej jakości i bezpieczeństwa.

W ramach realizowanego przez nas programu nadzoru rynku uzyskaliśmy informacje o jednostkowej liczbie zdarzeń z udziałem suszarek Beko na terenie Europy. Zidentyfikowaliśmy potencjalny problem z komponentem w kondensatorze dostarczanym przez zewnętrznego dostawcę, który może prowadzić do potencjalnego ryzyka powstania pożaru.

Produktami dotkniętymi tą kwestią są 2 modele suszarek - DCU 7330 i DCU 7430 - wyprodukowane w okresie od maja do listopada 2012 r. Kwestia ta nie dotyczy innych modeli suszarek wyprodukowanych po lub przed tym okresem.

Pomimo, że w Polsce nie było takich przypadków, od momentu uzyskania informacji o powyższej kwestii, jako odpowiedzialny producent, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu programu modyfikacji tych produktów w celu usunięcia wszelkiego potencjalnego ryzyka. Operacja modyfikacji zajmuje około 20 minut. W związku z tym planujemy opracowanie niezbędnego planu działań i przeprowadzenie powyższego procesu we współpracy z Państwem.

W celu realizacji i wdrożenia modyfikacji prosimy o sprawdzenie numeru seryjnego zakupionej suszarki. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem infolinii:

0 800 889 996

Cenimy i szanujemy naszych Klientów i jesteśmy przekonani, iż podjęte działania będą postrzegane jako dowód naszego całkowitego zaangażowania w bezpieczeństwo Konsumenta.

Sprawdź numer seryjny swojej suszarki:


tabliczka znamionowa suszarek

Najczęściej Zadawane Pytania

W jaki sposób jest możliwa identyfikacja produktów objętych procedurą – czy ktoś musi przyjść i pomóc mi zidentyfikować model?

Identyfikacja modelu i numeru seryjnego jest prosta. Naklejka (tabliczka znamionowa) znajduje się na wewnętrznej krawędzi drzwi. Nazwa modelu i numer seryjny (10-cyfrowy) znajdują się na naklejce.

Pierwsze dwie cyfry numeru seryjnego wskazują rok produkcji, a cyfry 9. i 10. określają miesiąc produkcji. Produkty objęte procedurą zostały wyprodukowane pomiędzy majem a listopadem 2012 r.

W przypadku trudności ze zlokalizowaniem naklejki -prosimy o kontakt pod numerem infolinii, a nasz personel pomoże ustalić, czy dany model jest produktem objętym procedurą.

Czy dalsze używanie mojej suszarki jest bezpieczne?

Państwa bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Tak więc, chociaż jesteśmy przekonani o niewielkim ryzyku wystąpienia awarii, zachęcamy właścicieli modeli DCU 7330 oraz DCU 7430 wyprodukowanych pomiędzy majem a listopadem 2012 r. do wejścia na stronę internetową lub skontaktowania się z numerem infolinii w celu sprawdzenia, czy posiadany przez nich produkt jest produktem objętym procedurą.

Jeśli posiadacie Państwo produkt objęty procedurą, prosimy niezwłocznie zaprzestać używania go i dla bezpieczeństwa wyłączyć wtyczkę z gniazdka elektrycznego

Czy moja suszarka wymaga naprawy?

Nie, konieczna jest tylko pewna modyfikacja, która zostanie wykonana bezpłatnie. Chcemy wprowadzić tę modyfikację do produktów objętych procedurą, aby nie stanowiły żadnego potencjalnego zagrożenia. Modyfikacja ta musi zostać wykonana przez pracownika Autoryzowanego Serwisu Beko S.A.

Jak długo będzie trwało dokonanie modyfikacji?

Około 20 minut i będzie to całkowicie bezpłatne.

Kto będzie dokonywał naprawy?

Modyfikację wprowadzą pracownicy Autoryzowanych Serwisów Beko S.A.

Czy będzie to stałe rozwiązanie?

Tak.

Kto ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody poniesione podczas naprawy?

Nasi pracownicy posiadają wszystkie niezbędne kwalifikacje i są objęci pełnym ubezpieczeniem.

Czy modyfikacja wpłynie na posiadaną przeze mnie gwarancję i/lub działanie produktu?

Modyfikacja nie będzie miała żadnego wpływu na gwarancję i w żaden negatywny sposób nie wpłynie na działanie urządzenia.

Czy będę mógł/mogła zobaczyć modyfikację wprowadzoną w produkcie?

Ponieważ komponent objęty procedurą znajduje się wewnątrz suszarki, przeprowadzona modyfikacja w żadnym przypadku nie będzie widoczna dla Klientów.

Jak wygląda możliwość otrzymania produktu zamiennego lub pełnego zwrotu ceny?

Dokonanie modyfikacji nie wpłynie na działanie produktu ani na gwarancję, dlatego też nie ma tu zastosowania możliwość wymiany produktu lub zwrotu zapłaconej ceny.

Czy możliwe jest zorganizowanie wizyty poza godzinami pracy i/lub w weekend?

Mamy nadzieję, że większość modyfikacji uda się przeprowadzić w dogodnych dla Klientów godzinach.

Jeśli będą musiał/-a zwolnić się z pracy, czy otrzymam z tego tytułu jakieś odszkodowanie?

Dołożymy wszelkich starań, aby dokonać modyfikacji w odpowiadającym Panu/-i dniu roboczym. Niestety nie możemy zapewnić żadnego odszkodowania z powodu konieczności zwolnienia się z pracy. Zdajemy sobie sprawę z wynikających z tego niedogodności, ale działania te realizujemy w ramach naszego zobowiązania do zapewnienia Państwu – jako naszym Klientom – najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Czy byłbym/byłabym w stanie sam/-a dokonać tej naprawy lub skorzystać z pomocy miejscowego inżyniera/serwisu?

Ponieważ jest to kwestia bezpieczeństwa, ważne jest, aby prace te wykonywali przeszkoleni pracownicy Autoryzowanych Serwisów Beko S.A.

Jakie otrzymam gwarancje i jaką będę miał/-a pewność, że po dokonaniu modyfikacji produkt będzie bezpieczny?

Modyfikacja została dokładnie sprawdzona i zatwierdzona. Jesteśmy pewni, że jest bezpieczna.

Czy osoba dokonująca modyfikacji wykona też inne naprawy?

Nie, osoba dokonująca modyfikacji odwiedzi Państwa w tym jednym, konkretnym celu. Wszelkie inne konieczne naprawy zostaną wykonane odrębnie zgodnie z warunkami posiadanej przez Pana/Panią gwarancji.

Czy sytuacja ta dotyczy też produktów innych wytwórców?

Naszą główna troską jest bezpieczeństwo naszych Klientów i produktów wyprodukowanych przez naszą Firmę. Nie mamy żadnych informacji o podobnych problemach dotyczących innych wytwórców.

Masz pytania?
Zapraszamy na czat z naszym konsultantem.
Beko